Gimnazjum



Co pamiętam z gimnazjum ?

Panią od matmy która ze mną miały istny trzeci krzyż bo ja i przedmioty ścisłe to był problem, chemię gdzie miałam ciężko ale właśnie z tego powodu to zapamiętałam ponieważ chodziłam na koło i się tam douczałam z panią i wybroniłam się od jedynki a potem miałam tróję ale dla mnie to już było coś a wiedza nie poszłam w las i w liceum mi bardzo się przydała gdzie była już czwórka.
Wymagającą Panią od polskiego ale za pierwszy wiersz  dostałam 4 bo powiedziałam coś znanego ale już frazowałam za drugim razem 5 cały na pamięć i super frazowanie.
Z historii jak mi się myliły daty przed naszą erą ale dałam radę i miałam 4  na koniec :)

Religię i katechetę od niej oraz ogrom pomocy jakie wtedy otrzymałam choć żałuję, że się bałam powiedzieć o tym co się działo w domu a powinnam bo bym otrzymała pomoc wcześniej a tej osobie mogłam zaufać.

Ale dała mi coś co mam do dziś wykorzystuje :) przed wszystkim poznałam samą siebie to, że we mnie jest dobro i danie dobra pokazanie go bo w domu go nie było wtedy a to było coś dla mnie nagle innego. Zauważanie mojego głosu :) którego sama nie widziałam.
Te podwaliny wykorzystuję do dziś i ktoś na górze wiedział kogo stawiać na drodze mojego życia bo bym nie była teraz w tym miejscu gdzie jestem teraz.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Desa , Blogger