29 urodziny

 

\
Nie mogę uwierzyć że to już są mojej 29 urodziny i  jestem rok przed magiczna granica 30 lat. Dawno tu nic nie pisałam na blogu a lubię zajrzeć i przeczytać co nie co i zobaczyć co się u mnie zmieniło przez ten czas a było tego sporo w ciągu roku. 

1. Od zawszę chciałam pomagać innym i udało mi się to w zeszyłam roku i byłam wolontariuszką w Szlachetnej Paczce i z pewnością to powtórzę.  

2. Wyrwany został kolejny ząb mądrości który bardzo mi utrudniał życie. 

3. Poznałam siebie od innej strony mam duszę buntownika, który próbuje zbawić cały świat a wystarczy poprawić ten kawałek koło siebie. 

4. Mam starą duszę. 

5. Spełnia się teraz moje marzenie i stanę się niedługo właścicielka zwierzaka. 

6. Nie udaję eksperta jak czegoś nie wiem pytam. 

7. To nic złego jak chcę wydać pieniądze czasem na coś przyjemnego dla mnie samej. 

8. Kawa to mój napój życia bez niej u mnie ani rusz.

9. Ufam za bardzo ludziom.

10. Jestem obserwatorem. 

11. Lubię jakość a nie ilość zarówno w życiu jak i posiadanych przez mnie rzeczy. 

12. Kiedyś jednej osobie obiecałam że nigdy się nie poddam i tak robię cały czas w swoim życiu. 

13. Czasem trzeba coś zrobić czego się boimy by przełamać strach. 

14. Nie lubię mieć nadmiaru rzeczy czuję się wtedy przytłoczona.

15. Staram się robić dużo zdjęć by móc do nich wracać wspomnieniami. 

16. Nie lubię zmian lecz to one uczą czegoś nowego. 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Desa , Blogger