Moje 28 urodziny


1. Wzięłam życie w swoje ręce i nie odkładam go na później na lepszy czas bo takiego nie ma. Nie przerzucam odpowiedzialności na kogoś za to co się dzieję w moim życiu bo to ja za nie odpowiadam. 

2.Ustaliłam sobie priorytety co jest dla mnie najważniejsze w tej chwili w różnych strefach mojego życia.

3. Zdrowie jest najważniejsze i ja powinnam o nie szczególnie dbać oraz o za tych których odpowiadam.

4. Słucham rad ludzi ale wynoszę z nich to co mi jest potrzebne a nie bezmyślnie robię co kto mi powie oraz jakie nie raz nie mądre pomysły wpada dana osoba.

5. Nauczyłam się łączyć w sobie dwie cechy drania wewnętrznego i moją wrażliwość. 

6. Doceniłam w sobie swoją siłę wewnętrzną, która pomogła mi przejść  przez wiele ciężkich sytuacji w moim życiu.

7. Umiem poczekać na pewne rzeczy nie zależne od mnie bo wiem, że to zdążę załatwić tylko mi się to przesunie w czasie. 

8. W tym momencie mam kosmetyki tylko te które jestem w stanie zużyć. Mam ten jeden ulubiony tusz do rzęs co robi z nimi cuda, wiem co jest moim autem a co wadą i w jakich obszarach powinnam skupiać bardziej swój makijaż.

9. Zmieniam się w lepszego konsumenta. Zwracam  uwagę na to z czego kupuję ubrania bym się nie pociła. Czytam i przeglądam różne strony, zdjęcia odkrywając jaki styl do mnie pasuję i mojego trybu życia. Lubię stanąć przed szafą wiedzieć w co się mam ubrać.

10.  Aby dobrze funkcjonować muszę być najedzona  :) i zaczynam patrzeć na to co kupuję do jedzenie co mi smakuje a co nie i staram się słuchać  organizmu to na co on ma ochotę.

11. Gdy się czegoś podejmuję to robię to do końca. 

12. Wiem jakie meble rzeczy mi się podobają a jakie nie.

13. W końcu jestem szczera w stosunku do samej siebie. 

14. Już nie udaję, że pieniądze nie są ważne.

15.Nauczyłam się przyjmować komplementy i umiem rozpoznać, które są szczere.

16. Potrafię zainspirować się blogiem, książką , człowiekiem i przenieść to co jest mi potrzebne i odpowiada do swojego życia.

17. Znam lepiej samą siebie. 





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Desa , Blogger