Początek 2020

Dla mnie początek roku zaczął się średnio od bólu zęba mądrości i antybiotyków jednakże udało mi się załatwić sprawę ich wyrwania w ciągu najbliższych miesięcy co jest konieczne.

Usłyszałam od bliskiej mi osoby, że powinnam się kierować swoim dobrem i o tym myśleć jak podejmuję jakieś decyzje tym co dla mnie będzie dobre dla mnie są to ważne słowa, które dają mi do myślenia sporo i które czuję, że wzięłam sobie do serca i już w jakimś stopniu to realizuję.

Często myślę o tym co może się wydarzyć i myślę o najgorszym ale nie umiem tego zaakceptować by było to bardziej znośnie to do wytrzymania oczekuję czegoś innego a w życiu jest jednak więcej tych złych taki zwykłych niż dobrych.


Na początku roku podjęłam też się oczyszczania przestrzeni z blogiem Niebałaganka i muszę przyznać, że mam nie zły wynik leki stare wywalone, porządek w lekach też zrobiony do tego mojej dokumenty uporządkowane zostało mi tylko zgrać zdjęcia których przyznam mam nie mało :)


Ciągle chodzi za mną piosenka Seweryna Krajewskiego Posłuchaj siebie czuję, że to jest bardzo o mnie bo zawszę się czegoś bałam i nie słuchałam siebie dojrzałam do tego zaczęłam, że wsłuchuje się w siebie bardziej.

W moim życiu pojawiła się też pewna burza której się nie spodziewałam lecz czuję, że ona ma mnie naprowadzić na coś czego wcześniej nie robiłam i ona ma sprawić, że muszę podjąć pewne decyzję od który może ja uciekałam?































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Desa , Blogger