;Podsumowanie 2019






W tym roku wróciłam do tego co lubię obejrzałam kilka filmów związanych z fantastyką co mnie bardzo cieszy i na Youtube zgłębiłam jeszcze bardziej tą tematykę by wiedzieć dokładnie co i jak w danym filmie oraz postaci.

Temat zdrowia u mnie raz przyśpieszał a raz zwalniał w zależności od tego co się u mnie działo ale ogólnie część spraw do przodu a część od mnie nie zależnych się opóźniła nauczyło co nauczyło mnie wytrwałości do tego tematu.

W końcu mam własny instagram choć się bardzo bałam ale nie było czego. Nauczyłam się sporo rzeczy spotkałam się też z różnymi słowami które mi dały do myślenia odkryłam też jaką granicę tam postawię.

Zaczęłam słuchać  rocka a nigdy wcześniej po niego bym nie sięgnęła a teraz u mnie króluję. Znalazłam inspirację u różnych osób i często się zdarzało, że ktoś mi podrzucał piosenki. 

Pozbyłam się ubrań kilku ubrań które leżały a to za małe a to za krótkie a także zrobiłam porządek w moje biżuterii oddałam tą która mnie uczulała w dobre ręce coś też sprzedałam w moim pokoju też leży mniej rzeczy niż wcześniej choć cały czas czas jeszcze mi brakuję ideału ale jest coraz lepiej.

Uczę się cieszyć z chwil które są mi dane bo raz się żyję wcześniej tego nie doceniałam teraz umiem się uśmiech do samej siebie :)

Udało mi się też uporządkować w mojej głowie kilka rzeczy, której w niej siedziały od dawna i nie dawały mi spokoju a także przyznałam się przed samą sobą do pewnych rzeczy i teraz mi łatwiej :) dla mnie to było przełomowe bo wcześniej nigdy się tak nie czułam.

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Desa , Blogger