Przemoc domowa


Teraz bardzo często się słyszy o przemocy domowej ja ten wpis napisałam jakiś czas temu i są to kroki które ja przeszłam i czuję, że to jest odpowiednia pora by go opublikować. 

Kroki które mi pomogły 

1. Ktoś mi powiedział, że coś nie tak jest i że to co się działo w moim życiu podchodzi pod przemoc domową. 

2. Poznałam osobę która przechodziła też przez przemoc domową i zobaczyłam, że ona nie ma jednej formy jedynej. 

3. Zapisałam na się na grupę odnośnie przemocy domowej lecz nie wiem czemu wcale się nie odzywałam wtedy na ten temat dopiero pod koniec coś z siebie wydusiła.  I dowiedziałam się w tamtej chwili jaki mam program w głowie zaszczepiony. 

4. Jednym z najważniejszych kroków który zrobiłam to przerabianie tego co się dzieję z psychologiem ale indywidualnie ponieważ w moim przypadku czuję, że są tego lepsze efekty. 

5. Jestem osobą, która ma zdolność do wypierania pewnych zdarzeń, rzeczy. Ktoś raz a dobrze musiał mi powiedzieć o tym prostu z mostu bez cackania się ze mną i dopiero ja podjęłam dialog sama ze są ból, żal, złość się pojawiły dopuszczenie do siebie, że coś mi takie zrobiono. 

6. Wiem, że to co przez co przeszłam dodało lat mojej psychice bardzo dużo. 

7. Zdałam sobie sprawę z siły jaką ja mam w sobie bo kto by dał rady tyle przejść.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Desa , Blogger