Moja rutyna codzienna

Pobudka rano żaden telefon nie jest w stanie mnie dobudzić tylko ten budzik :)


Następnie obowiązkowo kawa, która jest moją miłością ❤
Oczywiście część już wypita :)


Myję też włosy rano  ponieważ wyglądają lepiej w ciągu dnia ogarniam też pranie, obiad bo gdy wracam wracam z pracy wieczorem nie chcę mi się nic robić coś obciążającego.


Rano słucham też muzyk :) to mnie odpręża i bawi tu jedna z moich ulubionych piosenkarek.



Praca a po pracy taki widok mam np gdy wracam późno wieczorem :)



7 komentarzy:

  1. Intensywny poranek, a jednocześnie taki spokojny, bo jest i muzyka i ukochana kawa. :) Piękne barwy Cię witają po pracy. Pozdrawiam serdecznie, radosnego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zazwyczaj wstaję o podobnej godzinie, nawet budzik mi nie jest potrzebny. Już mój organizm wpadł w taki rytm dobowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie potrafię wstać z budzikiem... Dopiero po 10 alarmach na telefonie jakoś zwlokę się z łóżka :D

    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na artykuł. Zazwyczaj coś takiego widzimy jedynie na YT.
    Pozdrawiam.
    www.swiatwedlugidoli.bpogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mój poranek wygląda podobnie,tylko jest dużo więcej kawy :-)

    https://beautybookbyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wstaję 4.40 i też obowiązkowo kawa, ale z mlekiem 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Ja również myje zawsze rano włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Desa , Blogger