ulubione w kwietniu

KSIĄŻKA
Skończyłam czytać i już czytam kolejną część :) ta seria sprawiła, że wróciłam do czytania.

FILM


Film to zdecydowanie Narodziny Gwiazdy .Postać Ally  jest mi bliska bo ma ona niską samoocenę siebie a spotyka osobą  która wydobywa z niej co najlepsze.



KOSMETYK 


Skończył mi się bronzer który miałam wcześniej i teraz przez cały czas używam tego ponieważ wolę bronzer od różu a do tego kosmetyku mam sentyment i dobrze mi się sprawdza. 

PIOSENKA 

Cały czas to chodzi za mną i ją sobie podśpiewuję. 

ZDJĘCIE 


Dom pastora zdjęcie zrobione podczas pobytu w Anglii :)





















3 komentarze:

  1. Widzę wiedźmina! Jest to moja ulubiona seria fantasy. Fajnie, że Tobie również się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej przypadła mi do gustu książka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Desa , Blogger