Co bym powiedziała sobie nastoletniej

1. Nie przesuszaj twarzy kosmetykami  przeciwtrądzikowymi a po myciu używaj kremu nawilżającego.
2. Nie prostuj włosów na mokro i proszę Cię nie spryskuj ich sprajem od skóry głowy.
3. Pisz wyraźniej bo do tej pory nikt nie może Cię rozczytać.
4. Proszę nie wkładaj tej różowej bluzki bo wyglądasz jak landrynka.
5. Nie kupuj tej wściekle różowej szminki bo Ci nie pasuję.
6. Uczę się języków obcych masz do nich talent.
7.Nie bój się powiedzieć w szkole, że w domu jest nie tak  nikt Cię nie odda nigdzie.
8. Dziewczyno nie przejmuj się tak wszystkim (choć to mam do dziś)
9.Przestań nosić te okropne sztruksy które nie podkreślają twoich nóg
10. Zacznij się bronić.
11. Uwierz w siebie bo wiele twoich marzeń się spełni.
12, Jedz zdrowiej i pij więcej wody.

6 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na wpis :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym sobie powiedziala ze jezyki obce to nie strata czasu. Teraz zaluje ze sobie jezyk angielski olalam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam w pracy angielski
    dzięki za wpis
    tak późno, bo audycję radiową miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wpis, tez bym na pewno kilka punktów znalazła u siebie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie przede wszystkim punkt 8 Bo ciągle się czymś zamartwiam na zapas.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Desa , Blogger