Czego mnie nauczyła choroba


Tym wpisem mogę powiedzieć, że pomału wracam do blo)


1.  MASZ DZIEWCZYNO PRZYSTOPOWAĆ 

Normalnie zawszę się staram robić bardzo dużo rzeczy na raz a to może przecież poczekać muszę odpocząć jak się słabiej czuję danego nie muszę iść gdzieś jak nie ma siły i ma odpocząć dać organizmowi.

2.  NAUCZYŁAM SIĘ PROSIĆ O POMOC

To nie wstyd prosić o pomoc lub czegoś odmówić jak się źle czuję i nie dam rady np czegoś zrobić.

3.  MAM WSPANIAŁE OSOBY MI BLISKIE 

Z czasem jak się starzej heh doceniam właśnie pomoc szczególnie kiedy jestem chora lub się źle czuje.


4.  WARTO SŁUCHAĆ SWOJEGO CIAŁA 

Nie lubiłam swojego ciała a przecież ono jest mądrzejsze od mnie :)  jem to na co mam ochotę ale i mogę mu szkodzi jak coś jem nie dobrego. Warto słuchać swoich smaków :) ja mam fazy jedzeniowe od kwaśniej cytryny aż do jakieś pasty z ryby.


5.  DOCENIAM CZAS KIEDY SIĘ DOBRZE CZUJĘ 

Przy kamicy nerek kolki itp przychodzą naglę doceniam coraz bardziej czas kiedy się dobrze czuję.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Desa , Blogger