Analiza kolorystyczna


Nigdy nie byłam na profesjonalnej analizie kolorystycznej. O kolorach mi pasujących  dowiedziałam się od kogoś znajomego przypadkiem gdy miałam makijaż ciepły oka potem w szkolę gdy miałam na sobie sweter w kolorze bordo. Temat mnie tak zaciekawił, że sama go zgłębiłam bardziej. 
Posiadam zielono-niebieskie oczy mój naturalny kolor włosów to ciemny blond jasny brąz. Gęste ciemne brwi. Opalam się dobrze lecz nie zbyt mocno. Mój typ urody to kontrastowe lato. 

Co mi dała ta wiedza?

Zmieniłam swój makijaż oka na bardziej ciepły a o policzki zyskują z brązem lub różem w kolorze koralowym. Wybieram biżuterię z perełkami lub w kolorze białego złota.  Są w mojej szafie pozostałości  koloru czarnego który uwielbiałam :)  Pojawia się więcej jednakże kolorów pasujących do mojego typu urody a ja zyskuję czas w sklepie i dla siebie rano bo mam coraz mniejszy problem w co się ubrać 😄

7 komentarzy:

  1. Jestem w smie ciekawa jak nazywa się mój typ urody :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem bardzo ciekawa. Z chęcią pogłębie się w ten temat. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałem o tym i wciąż mnie to bardzo ciekawi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze jest wiedzieć co do Ciebie pasuje, dzięki temu zawsze wyglądasz dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż jestem ciekawa jaki ja mam typ urody, chyba sama zagłębie się w tym temacie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie zwracałam na to uwagi, ale teraz ciekawa jestem, jaki jest mój typ urody :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie dowiedziałabym, jaki jest mój typ urody. Niestety, sama za bardzo się na nim nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Desa , Blogger