Moje ulubione zapachy


 Mgiełka z Avon moje wybawienie na upały te co były :) Jest wydajna ma 100 ml jako konsultantka Avon mam zniżki jak sobie chcę coś kupić. Zapach jest mieszanką mango i granatu.

Woda to Playboy Super ma pojemność 30 ml nutą bazową jest piżmo, które bardzo lubię jak mają perfumy, dalszymi nutami są ambra i drzewo Massoia.  Nuty serca to ferezja :), rajskie kwiaty, miechunka i wiśnia mój ukochany owoc który lubię w kosmetykach bardzo oraz do zjedzenia miam miam.
Nuty głowy to mandarynka która ma nas orzeźwić, koktajl Margarita i napój energetyczny.

Tu się nie mogę powstrzymać czy nie są urocze te uszka i ta wstążeczka różowa?

4 komentarze:

  1. Uwielbiam mgiełki od Avon. Moja ulubiona to arbuzowa. Ale muszę przyznać, że w nowym katalogu widziałam inne przepysznie pachnące propozycje i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię mgiełki avon, szczególnie w lato, zawsze jakaś jest w torebce, aktualnie właśnie używam tej o której wspomniałaś w tym wpisie i bardzo lubi jej zapach. Pozdrawiam i obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś też byłam konsultantką avonu :) Bardzo lubię te mgiełki, są takie orzeźwiające :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam mgiełki z Avonu :) mam kilka w swojej kolekcji :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Desa , Blogger